Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74209489
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Protectie sociala -> Protectie sociala

Întrebări
Intrebarea nr. 3194 din data: 02-05-2010 pusa de palabiyik lacramioara :
·  buna seara.tatal meu bolnav tbc,ciroza hepatica,luat in evidenta cu aceste boli.venit lunar 0.locuind i sat firiteaz nr 46,com sagu,jud arad,a depus la primaria sagu,pe data de 21 februarie 2010 dosarul pt acordarea de ajutor social.in urma cu 10 zile,a primit o scrisoare de la primaria sagu,prin care este informat caci dosarul dansului nu a fost abrobat,nespecificanduse nici un motiv.va rog sa-mi spunet-i unde trebuie sa apelam in continuare pt solutionarea acestui caz?va multumesc

Intrebarea nr. 3158 din data: 09-04-2010 pusa de elisabeta chise :
·  ma puteti ajuta sa aflu procedura de intocmire a unui dosar pentru persoane cu handicap. mai exact in cadrul primariei unde trebuie sa ma prezint, la ce camera sau carui departament sa ma adresez. multumesc anticipat

Intrebarea nr. 3120 din data: 04-03-2010 pusa de catalin bradulescu :
·  Am ambliopie si as dori sa obtin cetificat incadrare grad handicap . Pentru aceasta afectiune se elibereaza certificat de handicap? Unde pot face cerere si alte demersuri necesare? Va multumesc.C. Bradulescu

Intrebarea nr. 3117 din data: 03-03-2010 pusa de Magics Sandor :
·  Buna ziua as vrea sa stiu daca dosarele pt. certificat de handicapat se depun la primarii sau la comisia de expertiza ? Va multumesc.

Intrebarea nr. 3064 din data: 06-02-2010 pusa de Boca Daniel :
·  Buna ziua, In legatura cu drepturile de zahar si faina care se acorda pensionarilor cu pensii reduse si somerilor,suntem de-a dreptul consternati deoarece nu am fost inclusi pe listele celor ce beneficiaza de aceste ajutoare (de la centrul de Varstnici-Vlaicu)subsemnatul Boca Daniel somer din luna iunie 2009,mi s-ar fi parut corect sa fiu inclus pe lista,deoarece in 2010 ies din somaj si astfel pierd aceste drepturi.La fel si mama mea ,Boca Minerva,ar fi avut dreptul deoarece are pensie de sub 400 Lei incepand cu septembrie 2009,nici ea regasindu-se pe listele intocmite.De ce nu ati reactualizat listele la sfarsitul lui 2009,ca ar fi intrat mai multi someri si pensionari cu acest drept,nu sa ramana un asa stoc mare de alimente nedistribuit (sau impartit pe ici -colo).Ne-am fi asteptat ca pe baza actelor prezentate de somaj si respectiv cupon de pensie ,sa fim serviti deoarece reiese ca avem acest drept,nu ? Speram ca vom primi un raspuns si o solutionare favorabila !



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3194 din data: 02-05-2010 pusa de palabiyik lacramioara :
·  buna seara.tatal meu bolnav tbc,ciroza hepatica,luat in evidenta cu aceste boli.venit lunar 0.locuind i sat firiteaz nr 46,com sagu,jud arad,a depus la primaria sagu,pe data de 21 februarie 2010 dosarul pt acordarea de ajutor social.in urma cu 10 zile,a primit o scrisoare de la primaria sagu,prin care este informat caci dosarul dansului nu a fost abrobat,nespecificanduse nici un motiv.va rog sa-mi spunet-i unde trebuie sa apelam in continuare pt solutionarea acestui caz?va multumesc
Raspuns din data de 05-05-2010 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Avand in vedere solicitarea Biroului Transporturi, Intretinere si Reparatii Cai de Comunicare Terestre a Primariei Arad de a lua masuri de dezafectare a 177 garaje amplasate in cartierul Aurel Vlaicu pentru lucrarea de investitie "Amenajarea Platforme Gospodaresti in Municipiul Arad", inclusiv in zona blocului B6, s-au transmis somatii de dezafectare detinatorilor detinatorilor de garaje provizorii amplasate pe domeniul public.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3158 din data: 09-04-2010 pusa de elisabeta chise :
·  ma puteti ajuta sa aflu procedura de intocmire a unui dosar pentru persoane cu handicap. mai exact in cadrul primariei unde trebuie sa ma prezint, la ce camera sau carui departament sa ma adresez. multumesc anticipat
Raspuns din data de 13-04-2010 :
Stimata Doamna,
Urmare a intrebarii dumneavoastra, va comunicam ca:
Procedura de intocmire a unui dosar pentru persoane cu handicap trebuie sa il depunei la Directia de Dezvoltare si Asistenta Comunitara care se afla in Palatul Cenad, in cadrul Primariei Arad
Sus

Intrebarea nr. 3120 din data: 04-03-2010 pusa de catalin bradulescu :
·  Am ambliopie si as dori sa obtin cetificat incadrare grad handicap . Pentru aceasta afectiune se elibereaza certificat de handicap? Unde pot face cerere si alte demersuri necesare? Va multumesc.C. Bradulescu
Raspuns din data de 05-03-2010 :
Va recomandam sa va adresati Inspectoratului pentru handicapati, strada 1 decembrie 1918.
Compartimentul Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3117 din data: 03-03-2010 pusa de Magics Sandor :
·  Buna ziua as vrea sa stiu daca dosarele pt. certificat de handicapat se depun la primarii sau la comisia de expertiza ? Va multumesc.
Raspuns din data de 06-04-2010 :
Stimate domn,
Solicitările însoțite de actele aferente se depun la sediul Direcției de Dezvoltare și Asistență Comunitară Arad, camera 8, în zilele de luni, marți, miercuri și joi, între orele 8°° -18°° începând cu 01.04.2010.
In ziua de vineri a fiecărei săptămâni nu se preiau solicitări în vederea încadrării într-un grad de handicap.
Cererea în vederea efectuării anchetei sociale de către angajații Direcției de Dezvoltare și Asistență Comunitară Arad se va depune de către solicitanți la sediul instituției cu 60 de zile anterior expirării valabilității certificatului de încadrare intr-un grad de handicap.
Solicitarea de încadrare într-un grad de handicap și actele aferente se vor depune la sediul Direcției de Dezvoltare și Asistență Comunitară Arad, camera 8, cu 30 de zile anterior expirării termenului de valabilitate a certificatului de încadrare într-un grad de handicap.
Comunicarea datei de prezentare la comisia de evaluare, a rezultatului evaluării precum și eliberarea certificatelor de încadrare într-un grad de handicap se efectuează de către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Arad .
Pentru informații suplimentare cei interesați se pot adresa la Direcția de Dezvoltare și Asistență Comunitară Arad, la telefoanele: 0257285150, 0257211668, 0257281850 int. 117.
Sus

Intrebarea nr. 3064 din data: 06-02-2010 pusa de Boca Daniel :
·  Buna ziua, In legatura cu drepturile de zahar si faina care se acorda pensionarilor cu pensii reduse si somerilor,suntem de-a dreptul consternati deoarece nu am fost inclusi pe listele celor ce beneficiaza de aceste ajutoare (de la centrul de Varstnici-Vlaicu)subsemnatul Boca Daniel somer din luna iunie 2009,mi s-ar fi parut corect sa fiu inclus pe lista,deoarece in 2010 ies din somaj si astfel pierd aceste drepturi.La fel si mama mea ,Boca Minerva,ar fi avut dreptul deoarece are pensie de sub 400 Lei incepand cu septembrie 2009,nici ea regasindu-se pe listele intocmite.De ce nu ati reactualizat listele la sfarsitul lui 2009,ca ar fi intrat mai multi someri si pensionari cu acest drept,nu sa ramana un asa stoc mare de alimente nedistribuit (sau impartit pe ici -colo).Ne-am fi asteptat ca pe baza actelor prezentate de somaj si respectiv cupon de pensie ,sa fim serviti deoarece reiese ca avem acest drept,nu ? Speram ca vom primi un raspuns si o solutionare favorabila !
Raspuns din data de 01-03-2010 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Listele beneficiarilor de ajutoare materiale constand in alimente( zahar si faina), au fost transmise de catre Consiliul Judetean Arad, intocmite pe baza datelor valabile pana in luna iunie 2009, primite de la:
- Casa Judeteana de Pensii Arad (pensionarii sistemului public de pensii ale caror drepturi, obtinute din pensie sau, dupa caz, din pensii cumulate, se afla sub 400 lei/luna);
- Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad – Compartimentul de Asistenta si Sprijin pentru Persoane cu Dizabilitati – Drepturi si Facilitati (persoanele cu handicap grav si accentuat, adulti si copii, neinstitutionalizate);
- Directia de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad (familiile si persoanele singure care au stabilit, prin dispozitie scrisa a primarului, dreptul la un venit minim garantat acordat in baza Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificarile si completarile ulterioare);
- Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Arad ( somerii care beneficiaza de indemnizatie de somaj acordata potrivit prevederilor Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare).
Urmeaza ca la nivelul Consiliului Judetean Arad, in conformitate cu Hotararea nr. 600/2009, privind stabilirea beneficiarilor de ajutoare materiale, sa se hotarasca daca beneficiarii din lunile urmatoare vor mai beneficia sau nu de aceste ajutoare matriale constand in alimente (zahar si faina).
Compartiment Audiente



Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved